سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

اهداف انجمن علمی دانشجویی :
1
- ایجاد زمینه مناسب برای تجلی استعدادها و برانگیختن خلاقیت و شکوفایی علمی دانشجویان
2- نهادمند ساختن فعالیت های فوق برنامه علمی و پژوهشی دانشجویان
3-افزایش سطح مشارکت و رقابت دانشجویان در فعالیت های علمی جمعی و تقویت ارتباط آموزشی و پژوهشی با استادان
4- شناسایی دانشجویان نخبه و ممتاز و بهره گیری از مشارکت آنها در ارتقای فضای علمی دانشگاه
5- بهره گیری از توان علمی دانشجویان در جهت تقویت پیوندهای دانشگاه با بخش های مختلف اجتماعی و اجرائی

وظایف شورای مدیریت انجمن علمی دانشجویی :‏
1-جذب دانشجویان علاقمند و خلاق و ایجاد انگیزه و رغبت نسبت به فعالیت های علمی-پژوهشی در میان کلیه دانشجویان
2-برنامه ریزی جهت اجرای طرح های پژوهشی و پیشنهاد همکاری در اجرای طرح های پژوهشی اعضای هیأت علمی مرکز و واحدها .
3- همکاری با معاون آموزشی مرکز در ارتقای علمی دانشجویان
4- تشکیل کمیته های مختلف نظیر : آموزش و پرورش ، روابط عمومی و ... و نظارت بر عملکرد
5- برگزاری و همکاری در اجرای جشنواره ها ، همایش ها ، مسابقات علمی و آزمون های آمادگی برای ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی
6-همکاری با مسئولان دانشگاه در برنامه ریزی و ساماندهی بازدیدهای علمی از مراکز علمی ، صنعتی و فرهنگی کشور
7- تولید و انتشار نشریه علمی ، نرم افزارهای رایانه ای ، فیلم های علمی - آموزشی و تشکیل کارگاههای تخصصی به صورت مستقل و یا با همکاری سایر رشته ها و دانشگاهها
و ...


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

قابل توجه دانشجویان رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد

انتخابات شورای مدیریت انجمن علمی کامپیوتر

زمان :پنجشنبه 87/8/16  ، ساعت 30/9 صبح

کسانی که مایلند تا در این انتخابات کاندید شوند می توانند از طریق قسمت نظرات این بخش با ذکر نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی و همچنین ذکر سال ورود به دانشگاه در این انتخابات نام نویسی کنند .


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

برای این کار فایل win.ini  رادر Start\search\file or folder جستجو کرده  و پس از پیداکردن این فایل درقسمت [Port] ودرداخل آن کام مودمتان راپیداکنید و به جای (96000n,8,1,x) عبارت n,8,1,p,921600 راتایپ کنید وبعد Save کنید حالا با انجام این کار سرعت مودمتان را 10 برابر کرده اید

امیدوارم که ازاین برنامه استفاده کنید.


ارسال شده در تاریخ نویسنده
واحد مرکزی خبر:  با وجود تعداد زیاد سرویس دهندگان رایگان ای میل، جای هیچ گونه شکی نیست که یاهو در کشور ما از طرفداران پروپا قرص بسیاری برخوردار است اگرچه گوگل با عرضه Gmail قصد سربه نیست کردن یاهو را در سر می پروراند ولی تاکنون نتوانسته است حریف یاهوی با تجربه شود.
در زیر، یک نکته از تنظیمات ای میل یاهو برای علاقه مندان به این سرویس دهنده ارائه می شود. با کمک این تنظیم می توانید حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید اشخاصی را که برایتان ای میل ارسال می کنند بدون جواب نگذارید.
گزینه Vacation Response
قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به ای میل خود دسترسی نداشته باشید. در این صورت کلیه ای میل های دریافت شده در انتظار پاسخ در صندوق نامه های دریافتی منتظر خواهند ماند تا پس از بازگشت از تعطیلات به سراغ شان بروید.
این تاخیر چند روزه در مطالعه ای میل ها و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود.
یاهوی دوست داشتنی برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده است:ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

هر وقت ظرفیت خالی Hard در حال تمام شدن باشد اخطاری مبنی بر پر شدن حافظه نمایش داده می شود.این پیغام بعضی موارد خوب است ولی اکثر مواد یک مزاحم واقعی است!
زیرا اکثر کاربران از حافظه خالی موجود و پر شدن آن آگاه هستند ،ولی بعضی مواقع به علت وجود یک سری اطلاعات نمیتوان دست به یک خانه تکانی زد. بنابر این برای از کار انداختن ای هشدار مراحل زیر را طی کنید:

?.از حوزه RUN فرمان regedit را صادر کنید.

?.این کلید را در آن پیدا کنید :

KEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Policies\Explorer

?.در یک نقطه خلوت از قاب سمت راست ،کلیک سمت راست کرده و گزینه New سپس DWORD Value را انتخاب کنید.

4.نام متغیر جدید را NoLowDiskSpaceChecks بگذارید.

?.روی این متغیر دو بار کلیک کرده و مقدار 1 به آن بدهید.

?.از رجیستری خارج شده و کامپیوتر را بوت کنید تا نتیجه را ببینید. توجه داشته باشید با این کار این هشدار برای تمامی درایوها از کار خواهد افتاد.


ارسال شده در تاریخ نویسنده

                         با نظرات سازنده ما را یاری کنید
خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی! ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
                         با نظرات سازنده ما را یاری کنید
محققان باور موجود درباره با استعدادتر بودن پسران در دروس ریاضی را مردود می دانند.
به نوشته شماره امروز روزنامه دیلی تلگراف، محققان می گویند پسران با استعداد بیشتر در درک مفاهیم ریاضی متولد نمی شوند و تفاوت های موجود در نتایج تحصیلی دختران و پسران در این خصوص بیش از انکه ناشی از تفاوت های طبیعی باشد متاثر از عوامل محیطی است. پژوهشگران دانشگاه نورث وسترن در ایلینویز با بررسی نتایج یک ازمون استاندارد بین المللی از بیش از دویست و هفتاد هزار دانش اموز پانزده ساله از چهل کشور جهان که در سال دو هزار و سه برگزار شد، مشاهده کردند میانگین نمرات دختران در دروس ریاضی از پسران دو درصد کمتر است. اما زمانی که این محققان این نتایج را با استانداردهای بین المللی درباره دسترسی به اطلاعات و برابری دریافت اطلاعات مقایسه کردند،‌ به ارتباط مستقیمی بین این امار دست یافتند.
بر این اساس تفاوت موجود بین نمرات ریاضی دختران و پسران در کشورهایی که شرایط تحصیلی و اموزشی بهتری داشتند، کمتر بود. این امار حتی در کشورهای اسکاندیناوی به صفر می رسید و گاه حتی دختران میانگین نمرات بالاتری داشتند.
به گفته محققان دانشگاه نورث وسترن، این بررسی نشان می دهد هر چه فرصت دستیابی به اطلاعات برای مردان و زنان در کشورهای مختلف شباهت بیشتری داشته باشد،‌ این تفاوت ها کاملا از میان می رود.
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                        با نظرات سازنده ما را یاری کنید
اسرار عدد 7

7 از ترکیب دو عدد 3 و 4 ایجاد شده است که بنابر حکمت فیثاغورثی و زمانی بسیار دورتر از آن، اعدادی خوش یمن شناخته میشدند.
به عقیده بابلیان، مصریان و تمدنهای باستانی دیگر، به وجود 7 سیاره مقدس اعتقاد داشتند. در زبان عبری لغت قسم خوردن، به طور تحت اللفظی به معنای قرار گرفتن تحت نیروی 7 چیز است که برگرفته از هفت میشی است که در پیمان میان ابراهیم نبی و ابی ملک در بیرشیبا به آن اشاره شده است.
هرودت نیز به یک قسم عربی اشاره کرده که در آن هفت سنگ به خون آغشته می شوند. آفرینش جهان در هفت روز انجام شده، هفته 7 روز دارد، 7 حسن خداداد، 7 گناه کبیره، 7 مرحله در زندگی انسان، 7 طبقه بهشت و جهنم و مثالهای بی شمار دیگری در میان ادیان، ملل و اعصار مختلف از جمله مصادیق حضور جادویی عدد 7 در زندگی و مرگ انسانهاست.
تعدادی از مشهورترین 7 های جهان عبارتند از:

هفت طبقه بهشت:
بر اساس آیات قرآن و مفسران احادیث، بالاترین درجه سعادت معنوی، ورود به طبقه هفتم بهشت است. مسلمانان به وجود هفت طبقه یا مرحله آمرزش و بهشتی شدن اعتقاد دارند. این طبقات هفتگانه همانهایی هستند که طی شده است.
هفت گناه کبیره:
هفت گناه کبیره گناهانی هستند که در زمان تاریخ بسیار قدیم رهبانیت مسیحی مشخص شده و در قرن ششم میلادی توسط پاپ گرگوری اول یا گرگوری کبیر در یک دسته قرار گرفته اند. این گناهان عبارتند از: تکبر، طمعکاری، شهوت در معنای تمایل بیش از حد یا نامشروع جنسی، حسادت، شکم پرستی که معمولا مستی نیز در آن منظور میشود و تنبلی.
همف گناه کبیره از موضوعات مورد علاقه در وعظ و خطابه ها، نمایشنامه های اخلاقی و هنر اروپای قرون وسطی بوده است.
هفت کلمه آخر:
هفت کلمه آخر، به آخرین جمله حضرت عیسی بر صلیب اشاره دارد. این کلمات از این قرارند:
خدای من، چرا مرا به خود واگذاشتی؟ ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                           http://tbn0.google.com/images?q=tbn:8rNvWeBM79GTdM:http://www.kamyabonline.com/download/picture/yahoo_messenger_with_voice_.jpg با نظرات سازنده ما را یاری کنیدhttp://tbn0.google.com/images?q=tbn:8rNvWeBM79GTdM:http://www.kamyabonline.com/download/picture/yahoo_messenger_with_voice_.jpg 

1. در زندگی و معاشرت با دیگران، نرم‌افزار باشیم ، نه سخت‌افزار.

2. برای پسوند فایل زندگی اجتماعی و خانوادگی، از سه کاراکتر «ع»، «ش» و «ق»، استفاده کنیم.

3. هیچ‌گاه قفل سی‌دی قلب مردم را نشکنیم که « تا توانی دلی به دست آور ، دل شکستن هنر نمی‌باشد ».

4. چنانچه در کاری شکست خوردیم ، آن را « Shut Down» نکنیم بلکه آن را « Restart» کنیم.

5. برای مانیتور زندگی‌مان، بک‌گراند (Background) سبز یا آبی را در نظر بگیریم نه سیاه یا دودی.

6. برای سیستم قلبمان از مانیتورهای تخت و صاف (Flat) استفاده کنیم.

برای حل اختلافات زناشویی ، روی گزینه « گذشت و ایثار »، دابل کلیک (Double click) کنیم.

7. برای فایل‌های اسرار زندگی‌مان، پسورد (password) بگذاریم و آن را مخفی (Hidden) کنیم.

8. همواره پیش از سخن گفتن ، سی پی یوی فکرمان را به کار بیندازیم.

9. بر صفحه مشکلات مردم، کلید F1 باشیم و آنان را کمک و راهنمایی (Help) کنیم.

10. اگر شخصیت ما  بزرگ و والاست، این نوع شخصیت، نباید به ما اجازه دهد که با هر کسی چت (Chat) کنیم و هر کسی با ما چت کند.

11. اگر از کسی بدی و کم‌لطفی دیدیم، آن را «Save» نکنیم بلکه آن را «Delete» نماییم و حتی آن را از ریسایکل‌بین (Recyclebin) قلب مان کاملاً محو کنیم.
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                            با نظرات سازنده ما را یاری کنید
البرز: روانشناسان میگویند علاقمندی به رنگها ویژگی های شخصیتی افراد را تا حد زیادی آشکار می کند. برخی اعتقادی به این شخصیت شناسیها ندارند و بعضی بسیار برایشان مهم است راجع به ان بدانند. هرگروه از کارشناسان درباره بخشی از خواص افراد متناسب با علاقمندیهایشان به رنگها نظ داده اند از این رو هیچ یک از مجموعه نظرات مطلق و قطعی نیستند.
شما به کدام رنگ علاقه دارید؟ ویژگی های شخصیتی خود را از لابلای این جملات بیابید:
قرمز: خوش قلب اما خود پرست

این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداکاری و خشونت و خون و آتش. کسی که به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این گونه اشخاص تند و سرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شکست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.
قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود، با آن که در عشق کاملاً فداکارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفکر و جویا شدن علت می جنگند. دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم کنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور کلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصیات متضادی هستند.
صورتی: مورد علاقه دیگران

رنگ صورتی درواقع همان قرمز است که کمرنگ شده باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را کمی ملایمتر دارا می باشید، با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید.
دیگران را خوب درک می کنید و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف رفتار می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان مورد علاقه اطرافیان خود هستید. آنهایی که به این رنگ علاقه دارند اغلب شکستها، خشونتها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکلات فراوان مواجه شده اند.
آبی: نظم، پشتکار، تنهایی

رنگ آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید، کاملاً می توانید هوس و احساسات و هیجانات خود را کنتر ل کنید. ظاهر آرام شما دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند و دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید.
در خرید و پوشش لباس قناعت می کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید میل دارید اغلب تنها باشید. حماقت و عدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می کنند.
کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکار شماست.
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
<      1   2   3   4   5      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد