سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

آی تی ایران - لابراتوارکسپرسکی اعلام کرد بسته امنیتی Kaspersky Internet Security 2009 از سوی سایت آلمانی Softwareload.de برنده جایزه طلایی بهترین نرم‌افزار سال 2008 گردید.
دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران اعلام کرد: شرکت نرم‌افزاری
Kaspersky Lab پیشرو در زمینه تهیه راه‌حل‌های مدیریت امنیتی محتوا اعلام کرد نرم ‌افزار Kaspersky Internet Security 2009 جایزه اول بهترین نرم‌افزار سال 2008 را از سوی سایت آلمانی Softwareload.de به خود اختصاص داد.
در این انتخاب بیش از یکصد هزار بازدید کننده سایت
Softwareload.de برای انتخاب برترین نرم‌افزار سال رای دادند. انتخاب نامزدها از سوی گروهی از داوران متخصص و در 13 زیرگروه صورت پذیرفت. در پایان بسته امنیتی Kaspersky Internet Security 2009 موفق شد تا بیشترین آراء را در بخش Security به خود اختصاص داده و نشان طلایی را از آن خود نماید. این دومین سال متوالی است که یکی از محصولات Kaspersky Lab در این گروه موفق به کسب مقام گردیده است.
این محصول شخصی جدید که در اواسط سال 2008 از سوی آزمایشگاه کسپرسکی معرفی گردیده بر مبنای جدیدترین موتور آنتی ویروس که سرعت اسکن سیستم را به¬طور چشمگیری افزایش می‌دهد ساخته شده است.
Kaspersky Internet Security 2009 با ایجاد یک ماجول فیلترکننده فعال ابتکاری از فناوری HIPS در کنار یک فایروال پیشرفته، یک ماجول ضداسپم و بخش کنترل والدین استفاده می‌نماید


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

مشاور وزیر علوم در فناوری اطلاعات با بیان اینکه طرح دانشگاه مجازی 4 تا 5 ماه آینده آماده و چارچوبهای ایجاد یک دانشگاه مجازی مشخص می شود گفت: قطعنامه راه اندازی دانشگاه مجازی غرب آسیا در ایران تصویب شده که باید برای راه اندازی آن برنامه ریزی کنیم.
محمد حسن شفازند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح راه اندازی دانشگاه مجازی به صورت ملی در دست تهیه است که با این طرح نهایتا مشخص می شود که تعریف ما از دانشگاه مجازی چیست و چه زیرساخت هایی برای راه اندازی آن لازم داریم.
وی با بیان اینکه قرار است پیام نور به عنوان دانشگاهی با ساختارهای نزدیک به دانشگاه الکترونیکی به دانشگاه مجازی ملی تبدیل شود، گفت: طرح دانشگاه مجازی علاوه بر اینکه چارچوب ها را برای ایجاد دانشگاه ملی مجازی تدوین و مشخص می کند، اصول کلی و مکانیزم ایجاد یک دانشگاه مجازی را برای بخش خصوص نیز تبیین خواهد کرد. در مجموع این طرح، الگویی برای راه اندازی یک دانشگاه مجازی است.

مشاور وزیر علوم در فناوری اطلاعات افزود: 4 تا 5 ماه آینده طرح دانشگاه مجازی آماده و چارچوبهای دانشگاه مجازی مشخص می شود. دانشگاه پیام نور نیز از هم اکنون برای تبدیل به دانشگاه مجازی با وزارت علوم همکاری می کند.
وی اظهار داشت: چندی پیش با یونسکو نیز در خصوص راه اندازی دانشگاه مجازی غرب آسیا در ایران مذاکره شد که قطعنامه آن به تصویب رسیده است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی برای راه اندازی دانشگاه مجازی به مهر گفت: مشکلاتی در زمینه زیر ساخت راه اندازی دانشگاه مجازی پیش بینی شده است اما راه حل های آنها نیز در طرح ارائه خواهد شد


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

ایسنا- به گفته عضو کمیته راهبردی تهیه سند راهبردی فن‌آروی اطلاعات کشور طبق آخرین آمار تا پایان شهریورماه سال جاری متوسط استفاده از اینترنت 12 هزارو 734 مگابیت بر ثانیه پهنای باند مصرفی اینترنت در کشور است که نسبت به چهار سال پیش حدود 3 برابر شده است.
حسین طالبی درباره‌ آمار متوسط استفاده از اینترنت و تعداد کاربران در ایران با بیان این که تعداد کاربران اینترنت نیز تا پایان شهریورماه سال جاری 21 میلیون نفر بود تصریح کرد: با فرض این که در هر لحظه 100 هزار نفر با اینترنت به صورت همزمان کار کنند در این صورت متوسط پهنای باندی برای هر نفر 130 کیلوبایت بر ثانیه است که این میزان برای کارهای تحقیقاتی که عمدتا از متن (
text) استفاده می‌کنند تا حدی کافی است ولی برای تصویر و فیلم و اموری نظیر کنفرانس ویدیویی کافی نیست.
عضو شورای عالی انفورماتیک کشور در ادامه با بیان این که ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان حدود 30 درصد است اظهار کرد: این ضریب اگر چه در مقایسه با کشورهای توسعه یافته جایگاه خوبی نیست اما در مقایسه با کشورهای در حال توسعه، ایران از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
وی درباره‌ قیمت اینترنت با بیان این که این فاکتور تابع چند عامل است گفت: قیمت اینترنت تابع قیمت هزینه تمام شده زیرساخت، قیمت تجهیزات دسترسی، قیمت پهنای باند، کانال‌های دسترسی و قیمت هزینه تمام شده ارائه‌دهندگان سرویس انیترنت است.

او گفت: با توجه به نقش اینترنت در توسعه و رشد سریع کشور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فن‌آوری لازم است دولت فارغ از قیمت تمام شده، یارانه قابل ملاحظه‌ای برای استفاده از اینترنت پاک یعنی اینترنت امن تخصیص دهد


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
محققان در اقدامی ابتکاری از ساخت تلفن همراه جدیدی خبر دادند که بدنه آن از علف ساخته شده و به راحتی به طبیعت باز می گردد.
به گزارش مهر، محققان معتقدند تلفنهای همراهی که با استفاده از پلاستیکهای غیرتجدیدپذیر ساخته می شوند برای چند صد سال در طبیعت باقی خواهند ماند و این می تواند تهدیدی جدی برای محیط زیست به حساب آید.
اکنون ارائه تلفن همراه علفی به عنوان راه حلی نمادین برای این معضل معرفی شده است.
قطعات سخت افزاری این تلفن همراه از پلاستیک برگشت پذیر بوده و در عین حال بدنه آن نیز که از علف ساخته شده است و به راحتی به طبیعت باز می گردد.


محققان تنها نقطه ضعف این محصول جدید و دوست دار محیط زیست را عدم زیبایی و در عین حال تخریب شدن در صورت آغشته شدن با آب عنوان کرده اند.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

مجموعه ده رینگتون کوتاه و زیبا با فرمت MP3 ، مناسب برای استفاده در زنگ SMS گوشی!


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائیید

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

در اخرین روز ترم پایانی دانشگاه، استاد به زحمت جعبه سنگینی را داخل کلاس اورد.

وقتی کلاس رسمیت پیدا کرد،استاد یک لیوان بزرگ شیشه ایی از جعبه بیرون اورد و روی میز گذاشت.

سپس چند قلوه سنگ از درون جعبه برداشت و ان ها را داخل لیوان انداخت.

ان گاه از دانشجویان که با تعجب به او نگاه میکردند ، پرسید :ایا لیوان پر شده است؟ همه گفتند :بله پر شده است.

استاد مقداری سنگ ریزه را از داخل جعبه برداشت و انها را روی قلوه سنگهای داخل لیوان ریخت.بعد لیوان را کمی تکان داد تا ریگ ها به درون فضا های خالی بین قلوه سنگها بلغزند .

سپس از دانشجویان پرسید: ایا لیوان پر شده اشت؟

همگی پاسخ دادند : بله پر شده است.

استاد دوباره دست به جعبه برد و چند مشت شن برداشت و داخل لیوان ریخت.ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
یادم باشد!
حرفی نزنم که دلی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
وتنها دل ما دل نیست
یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر و جواب
دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم
یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنمادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسنده

نگارش جدید و رایگان ضد ویروس AVG ابزاری است جهت حفاظت رایانه های شخصی در برابر تهدیدات ناشی از ویروس ها که توسط شرکت GRISOFT ارائه شده است.
به شما پیشنهاد می کنیم به جمع میلیون ها استفاده کننده ای که با رضایت کامل از این ضد ویروس استفاده می کنند بپیوندید و بصورت کاملآ رایگان از ضد ویروس AVG بهره ببرید.
مهمترین قابلیت های این آنتی ویروس عبارتند از:
- بروز رسانی خودکار تمام بخش های ویروس یاب
- سیستم خودکار محافظت از کاربر در برار ویروس ها
- قبلیت AVG E-mail Scanner که به اسکن تمامی ایمیل های شما می پردازد
- پاسخگویی بسیار مناسب به مشکلات مشتریان
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

NetScream نرم افزار فوق العاده ایست که قادر به افزایش سرعت اینترنت شما  تا 200% را دارد

netscream 1.5.12.2008

برای دانلود به ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

نمرات  دروس تمام تستی هفته اول(جمعه17/3 تا پنجشنبه 23/3) که واحد عملی نداشته اند اعلام شده است.
برای مشاهده نمرات  اینجا  کلیک کنید


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
   1   2   3   4      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد