سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

 این مجموعه شامل 20 رینگتون بی کلام و گلچین شده برای استفاده به عنوان زنگ موبایل است. سعی شده است در این مجموعه انواع مختلف آهنگ برای سلیقه های مختلف قرار گیرد.

ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

عید سعید فطر بر شما مبارک باد
انشاا... خداوند توفیقی دهد تا رمضان سال آینده را هم درک کنیم
                                                                                              التماس دعا


ارسال شده در تاریخ نویسنده

ای خداوند....!
ماه رمضان در میان ما بس ستوده زیست وما را مصاحب ویاری،نیکو بود وگرانبهاترین سودهای مردم جهان را به ما ارزانی داشت .
اما چون زمانش به سر رسیدومدتش و شمار روز هایش پایان گرفت آهنگ رحیل کرد.
ای خداوند ...!
اینک بااو وداع می کنیم ،همانند وداع با عزیزی که فراقش بر ما گران است
و رفتنش ما را غمگین می کند ، عزیزی که اورا بر ما پیمانی است که باید نگه داریم
وحرمتی که باید رعایت کنیم حقی که باید ادا نماییم.
پس اکنون می گویم:بدرود ای بزرگترین ماه خداوند وای عید اولیای خدا.

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها ،ای ماه سر شار از اعمال شایسته بندگان خداوند.
بدرود تورا وآن شب قدر تورا که از هزار ماه بهتر است.

بدرود که دیروزکه درمیان ما بودی آزمند ماندنت بودیم وامروزکه از میان ما خواهی رفت آتش اشتیاق در دل ما شعله ور خواهد شد.
ای خدا....!
با به پایان رسیدن این ماه ،مارا از لوث گناه پاک نمای و با رفتنش ، از ورطه گناهان برهان و از نیکبخت ترین کسانی قرار ده که در آن به عبادت تو پرداخته اند و نصیبشان از همه بیشتر بوده وبیش از همه از آن بهره یافته اند.
                                                                                 (((نیایش چهل وپنجم صحیفه سجادیه)))


ارسال شده در تاریخ نویسنده

مراقب باشید چیزهایی را که دوست دارید بدست‌آورید وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده‌اید دوست داشته‌باشید.


ارسال شده در تاریخ نویسنده

دانشمندان اعلام کردند : بین استفاده از تلفن همراه و ابتلا به سرطان مغز ارتباط وجود دارد که از مهمترین خطرهای استفاده از تلفن همراه محسوب می شود.به گزارش واحد مرکزی خبر، درحالی که بحث و جنجال بر سر تاثیر بیولوژیکی میدان های مغناطیسی ناشی از امواج تلفن همراه شدت گرفته است ، دانشمندان آمریکایی در نشستی در کنگره امریکا اعلام کردند: ارتباط بین استفاده از تلفن همراه و سرطان مغز تقریبا مثل ارتباط بین استعمال دخانیات و سرطان ریه است.این دانشمندان افزودند : تولیدکنندگان دخانیات و مصرف کنندگان آن بیش از پنجاه سال طول کشید تا به ضررهای سیگار و نقش آن در ابتلا به سرطان ریه اذعان کنند.با وجود آنکه درباره ضرر و خطر تلفن همراه مدرک قاطعی وجود ندارد اما ارتباط بین تلفن همراه و انواع سرطان ناحیه سر نشان می دهد که تلفن همراه احتمال سرطانی شدن نقاطی را که در معرض پرتوهای آن قرار دارد ، افزایش می دهد.نتایج تحقیق علمی انجمن سلطنتی لندن نشان می دهد: نوجوانانی که به میزان زیادی پیش از بیست سالگی از تلفن همراه استفاده می کنند ، پنج بار بیشتر از دیگر جوانان در سن بیست و نه سالگی در معرض ابتلا به سرطان مغز قرار دارند.


ارسال شده در تاریخ نویسنده

آیا می دانید که MPMan F10 اولین دستگاه MP3 Player دنیا بوده است؟ این دستگاه در سال 1998 با قیمت 250 دلار توسط شرکت سیستم های اطلاعاتی SaeHan به بازار عرضه شد.
نکته جالب این است که این دستگاه پخش موسیقی دیجیتال تنها 32 مگابایت گنجایش داشته است. با توجه به اینکه هر دقیقه موسیقی به تقریبا 1 مگابایت حجم دارد، این پخش کننده قادر به نگهداری 8 آهنگ 4 دقیقه ای بوده است خب البته اگر کسی کمی اهل ولخرجی بود می توانست به صورت سفارشی حجم آن را تا 64 مگابایت افزایش دهد!
در مورد ابعاد این پدربزرگ چه حدس می زنید: 91 میلیمتر ارتفاع و 70 میلیمتر عرض و 16.5 میلیمتر ضخامت! با این ابعاد تنها کمی از یک واکمن نوار کاست کوچکتر بوده است.
خب اگر خواستید برای بابابزرگ جشن تولد بگیرید، MPMan مارس 2009 یازده ساله می شود


ارسال شده در تاریخ نویسنده

انا انزلناه فی لیله القدر«1» و ما ادریک ما لیله القدر«2»

لیله القدر خیر من الف شهر«3» تنزل الملائکه والروح فیها باذن ربّهم من کل امر «4» سلام هی حتی مطلع الفجر«5»

 

ما این قرآن عظیم الشأن را در شب قدر نازل کردیم «1» و چه تو را به عظمت این شب قدر آگاه تواند کرد «2» شب قدر از هزار ماه بهتر و والاتر است «3» در این شب فرشتگان و روح به اذن خدا از هر فرمان نازل گردند «4» این شب تا صبحگاه، رحمت و تهنیت است «5»

از آیات و روایات چنین استفاده می شود که شب قدر از نخستین هنگام آفرینش جهان بوده و در امّت های پیشین از زمان حضرت آدم (ع) و هر یک از پیامبران بعد از او، شبی به نام شب قدر وجود داشته است.

چنان که ماه رمضان در هریک از امّت های پیشین بوده است و این شب با عظمت تا آخر دنیا خواهد بود.ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسنده

فرارسیدن سال روز شهادت مولای متقیان امام علی(ع) بر شما پیروان آن بزرگوار تسلیت باد

در این شبهای اجابت دعا ما را از دعای خیر خود محروم نکنید


ارسال شده در تاریخ نویسنده

"رمضان"دستهای رحمت خود را سایه سار آسمان مدینه کرده است.پانزدهمین خورشید رمضان زلفهای طلایی خود را روی پنجره های گشوده شهر پاشیده است نسیم ملایمی بالهای لطیف قاصدک ها را به سماع واداشته است و باران روی شانه های خاک گرفته کوچه ها می زند و مدینه از بوی خاک باران خورده لبریز شده است و آن طرف تر ،فوج فوج ملائکه سبزپوش اند که با سبد سبد ریحانه های بهشتی به خانه علی(ع)نازل می شوند.

چه سعادتی از این بالاتر که خنده فرزندی مانند حسن با خنده های مادری مانند فاطمه زهرا گره بخورد و در دامان پر مهر پدری چون علی باشد.این هدیه آسمانی ریحانه گلستان زهرا است،آیت ایزد متعال و کریم اهل بیت است.میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد.

التماس دعا


ارسال شده در تاریخ نویسنده

موس بی‌سیم از سوی شرکت ایسوز طراحی شده است که با داشتن حسگر، ضربان قلب کاربر خود را کنترل می‌کند تا وی را نسبت به سلامتش مطلع سازد.
به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" موس Vit W1 دارای حسگر ضربان نبض است که اطلاعات جمع‌آوری شده را به صورت بی‌سیم به رایانه ارسال می‌کند و سپس از نرم افزار از پیش نصب شده‌ای در رایانه استفاده می‌کند که با استفاده از شکلک‌های گرافیکی نشان می‌دهد کاربر به مراقبت پزشکی نیاز دارد یا نه.
بر اساس این گزارش این موس بی‌سیم دارای پنج دکمه، حساسیت 1200 دی پی آی و گیرنده‌ی یو اس بی کوچک است اما در حال حاضر هنوز زمان عرضه یا قیمت این موس مشخص نشده است.
منبع:لینکستان


ارسال شده در تاریخ نویسنده
   1   2   3   4      >