سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

در اوایل دهه 1970 میلادی زبان C، توسط دنیس  ریچی  و به عنوان زبان برنامه نویسی سیستم ها طراحی شد. این زبان از دو زبان قدیمی تر به نام های BCPL و B حاصل شده است. زبان C تا سال 1978 منحصر به استفاده در لابراتوار کمپانی BELL بود تا این که توسط دو تن بنام ریچی و کرنیه، نسخه نهایی این زبان منتشر شد. به سرعت کامپایلرها و مفسرهای متعددی از C توسعه یافت اما برای جلوگیری از ناسازگاری های ایجاد شده نیز حفظ قابلیت حمل زبان، تعاریف متحد الشکلی توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا ارائه گردید. مفسر خود برنامه ای کامپیوتری است که برنامه سطح بالا، داده ورودی آن و برنامه ایجاد شده به زبان ماشین، خروجی آن را تشکیل می دهد. از مهمترین علل گسترش این زبان نیز می توان به همه گیر بود و در دسترس بودن زبان سی در جهان، انعطاف پذیری، اجرای مستقل از نوع سیستم، دارای بودن کامپایلرها و مفسرهای فراوان  می توان اشاره نمود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Turbo C++ 1.0 :

- دسترسی گسترده و فراگیر به این برنامه و آشنایی اکثر متخصصان با این زبان
- امکان استفاده همه منظوره اعم از برنامه نویسی سطح بالا و پایین
- نزدیکی با زبان ماشین
- امکان اجرای برنامه های تحت آن در هر نوع سیستم عامل
- وابسته نبودن به سیستم جهت اجرا
- دارای کامپایلرها و مفسرهای زیاد جهت گسترش آن
- دارای توابع کتابخانه ای گسترده و کامل
- پشتیبانی از ماژولار
- خوانایی، کارایی و پیمانه ای بودن زبان
- و...

ادامه مطلب... برای دانلود

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

Free PDF To Word نرم افزاری رایگان و کامل جهت تبدیل فایل های PDF به Word می باشد. این نرم افزار دارای سرعت تبدیل بالا بوده و قادر است تا چندین صفحه را به صورت سریع برای شما به فرمت Word تبدیل نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به راحتی فایل های غیرقابل ویرایش PDF را به فایل های قابل ویرایش Doc تبدیل نمایید و در آنها اعمال تغییرات نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free PDF To Word 1.1 :

- تبدیل فایلهای غیرقابل ویرایش PDF به فایلهای قابل ویرایش Doc
- تبدیل فایلهای گرافیکی، جدول ها، نمودار ها و ... از فایلهای PDF به Doc
- امکان باز کردن خودکار فابلها پس از عملیات تبدیل
- تبدیل بدون افت کیفیت
- سرعت بالای نرم افزار
- محسط ساده و کاربر پسند
- رایگان و بدون محدودیت در استفاده
- و...

ادامه مطلب... برای دانلود
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
 این کتاب شامل متن عربی به همراه ترجمه به زبان های فارسی و انگلیسی می باشد شامل امکانات جالب برای جستجو در بین آیات و ترجمه می باشد. این کتاب بدون نیاز به هیچ نرم افزاری در سیستم عامل شما اجرا شده و کمک شایانی به شما در یادگیری قرآن خواهد کرد. حتی شما به راحتی می توانید متن ترجمه و متن عربی قرآن را کپی کرده و در کارهای فرهنگی خود به کار ببرید. این کتاب با همت پارس قرآن تهیه و تنظیم شده است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Farsi Quran :

- بدون نیاز به نصب
- محیط ساده و فارسی
- متن قرآن به عربی
- ترجمه به فارسی
- ترجمه به عربی
- امکان جستجو در میان آیات
- رایگان و بدون محدودیت
- بدون نیاز به نرم افزار خاص جهت اجرا
- و ...

ادامه مطلب... برای دانلود
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

 

استارت سریع!
اگر عمل Shutdown در کامپیوتر درست انجام نشود، کامپیوتر در استارت بعدی، برای اینکه هارد را از لحاظ داشتن خطا یا اشتباه چک کند، با برنامه Scandisk استارت می شود که مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اینکه از اجرا شدن Scandisk جلوگیری کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسنده
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و نهمین نمایشگاه تلکام صبح دیروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه الکامپ در تهران

صبح دیروز نمایشگاه الکامپ و تلکام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های متخصصان و شرکت های داخلی، ارائه و اطلاع رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای IT ، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال فناوری، ایجاد فرصت در راستای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی های داخل است.
گفتنی است در این نمایشگاه ها انواع سیستم ها ، تجهیزات و سرویسی های مخابراتی و ارتباطی به نمایش گذاشته شده است.
همچنین در نمایشگاه های مذکور 101 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 46 شرکت خارجی در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
بر اساس این گزارش 14 کشور خارجی از جمله آلمان، امارات، انگلیس، ایتالیا، پاکستان، چین، روسیه، سوئد، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کویت، هلند و هند در این نمایشگاه ها حضور یافته اند.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 5 آذرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
پنجمین همایش وب 2 در روز‌های 5 تا 7 نوامبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار شد و پیشگامان نوآوری در صنعت اینترنت را گرد هم آورد.
این همایش همواره به دلیل قالب تعاملی‌اش مطرح بوده و پیشگامان فناوری در آن پیرامون آینده وب، مدل‌های تجاری مبتنی بر وب و تاثیرات وب بر کسب‌وکار به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند.
محور همایش وب 2 به طور کلی ظهور کسب و کار‌های جدید با توسعه فناوری است که موجب شده وب به عنوان یک پلات‌فورم مطرح شود و تاثیرات آن در آینده تجارت را دربر گیرد.
وب 2 و دموکراسی اطلاعاتی
یکی از چهره‌های مهمی که در اجلاس وب 2 امسال سخنرانی کرد، ال‌گور، معاون اول رییس جمهوری آمریکا در دوره کلینتون بود که وی به مقایسه‌ای بین وب 2 و الکتریسیته پرداخت. وی با اشاره به این که بیانیه انقلابی آمریکا نشان می‌دهد همه انسان‌ها با هم برابرند و این مساله را می‌توان در پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری نیز دریافت، گفت: این رویداد بدون استفاده از منبع عظیم دانش مدرن، یعنی اینترنت میسر نمی‌شد.ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

دوست خود در کدام روم می باشد؟

اگر دوست دارید به راحتی متوجه بشید که دوستتان در کدام چت حضور دارد می توانید به راحتی برروی اسم او راست کلیک کرده و گزینه آخر(join user in chat)  را انتخاب کنید .. اگر دوست شما در یکی از اتاق ها مشغول چت کردن باشد شما به راحتی به همان اتاق منتقل میشوید در غیر این صورت هیچ اتفاقی نمی افتد .

آنلاین ماندن یک آی دی برای همیشه در یاهو مسنجر:

بااین کار شما حتی اگر در اینترنت هم نباشید در لیست دوستانتان به شکل آنلاین هستید.برای این کار از منوی Login  گزینه preferencec رو انتخاب میکنید میکنید و از صفحه باز شده جلوی گزینه Firewall with no peroxies رو انتخاب می کنید.

وارد چت روم پر (full) شوید!

برای ورود به چت رومی که پر است یعنی 40 نفر در آن Online هستند مراحل زیر را طی کنید.ابتدا یک چت روم بسازید تا هیچ کس داخل آن نباشد. کد روبرو را در قسمت پیغام تایپ کنید [*] join/ ?که بجای [*] باید نام چت رومی که پر هست و قصد ورود به آن را دارید را وارد کنید.? ممکن است با پیغامی که می گوید این چت روم پر است مواجه شوید. یک مدت صبر کنید دو باره کد بالا را وارد کنید این بار وارد چت روم پر خواهید شد!

 

 


ارسال شده در تاریخ نویسنده

حذف واضافه:   22/8/87 لغایت 30/8/87
***************
ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی از تاریخ 20/08/87 لغایت 30/08/87 انجام می پذیرد. دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت http://reg.ezdevaj.nahad.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

برای مشاهده نمرات تصحیح شده ترم تابستان (ساختمان گسسته و برنامه سازی پیشرفته )به سایت گلستان بخش آموزش / اطلاعات جامع دانشجو / ترم 3863   مراجعه فرمائید .
http://reg.pnu.ac.ir


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

سامانه ثبت نام عمره دانشجویی ویژه دانشجویان مجرد، متاهل و اساتید از ساعت 24 امشب آماده ثبت نام از متقاضیان تشرف می باشد.
جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت http://www.labbayk.com مراجعه فرمائید .


ارسال شده در تاریخ نویسنده
<      1   2   3   4   5      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد