سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

پروفسور کارو لوکس پدر رباتیک ایران


استاد کارو لوکس از دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران در زمینه تعامل در سیستم های هوشمند صاحب فعالیت های ارزنده ای است.


سطح علمی: استاد
دکترا: Electrical Engineering and Computer Sciences, University of California, Berkeley, 1975
کارشناسی ارشد: Electrical Engineering, University of Tehran, Faculty of Engineering, 1973
کارشناسی: Electrical Engineering, University of Tehran, Faculty of Engineering, 1963
پست الکترونیکی:
lucas@ipm.ir
lucas@ut.ac.ir


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
این مطلب را جایی دیدم .

زیباست شما هم بخوانید.

ارزشمندترین چیزهای زندگی معمولا دیده نمیشوند ویا لمس نمیگردند، بلکه در دل حس میشوند .
پس از 21 سال زندگی مشترک همسرم از من خواست که با زن دیگری برای شام و سینما بیرون بروم. زنم گفت که مرا دوست دارد ولی مطمئن است که این زن هم مرا دوست دارد و از بیرون رفتن با من لذت خواهد برد .آن زن مادرم بود که 19 سال پیش از این بیوه شده بود. ولی مشغله های زندگی و داشتن 3 بچه باعث شده بود که من فقط در موارد اتفاقی ونامنظم به او سر بزنم .آن شب به او زنگ زدم تا برای سینما و شام بیرون برویم .
مادرم با نگرانی پرسید که مگر چه شده؟ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

فلش درایوهای USB جذاب بوده و تقاضا برای آن‌ها هرروز در حال افزایش است به طوری که طبق آمار مصرف کنندگان در هر سه ماه تقریبا 40 میلیون فلش درایو خریداری می‌کنند و سازندگان بزرگ و کوچک از شرکت‌های متخصص مانند لکسار گرفته تا غول الکترونیکی مانند توشیبا وارد این بازار شده‌اند.
به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گسترش فلش درایوها برای مصرف‌کنندگان هم خوب است و هم بد؛ خوب محسوب می‌شود زیرا قیمت آن‌ها پایین می‌آید اما بد است زیرا فلش درایوهای متنوعی وجود دارند که هیچ کدام شبیه یکدیگر نیستند و مصرف‌کنندگان با گزینه‌های زیادی برای انتخاب روبه‌رو می‌شوند بنابراین مساله طبقه‌بندی گزینه‌ها پیش می‌آید.
اول از همه باید به ظرفیت فلش درایوها توجه کرد زیرا ممکن است هنگام خرید با مشاهده‌ی قیمت پایین برای درایوهای یک گیگابایتی وسوسه شد اما از آنجا که بیش‌تر افراد راهی برای پر کردن فضای فلش درایوها پیدا می‌کنند فلش درایوهای با ظرفیت بالاتر که قیمت آن‌ها با بودجه موردنظر برای خرید مطابق باشد مناسب هستند. ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: نگاهی به وبلاگها

این روزها انتخاب شغل از گذشته خیلی سخت‌تر شده است. این مساله سه دلیل دارد: یکی اینکه امروزه شغل‌های خیلی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد، دوم اینکه تعریف شغل‌های مختلف تغییرپذیرتر هستند و آخر اینکه سطح توقع خیلی بالا رفته است.

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در وبلاگ "مدیریت توسعه" به نشانی http://mahmodig. blogfa.com به برخی نکات جهت انتخاب شغل اشاره شده و آمده است: چه چیز واقعا برایتان اهمیت دارد؟ چه چیز سر حوصله‌تان می‌آورد؟ چه کاری را آنقدر دوست دارید که اگر برایش به شما دستمزد داده شود، احساس گناه می‌کنید؟ این سوالات می‌تواند به شما کمک کند یکی از مهمترین عناصر انتخاب شغل را پیدا کنید؛ یعنی ارزش‌ها. ارزش‌های شما تکیه‌گاه احساسی کاری است که انجام می‌دهید. در شغل‌هایی که خوب نتیجه می‌دهند معمولا بین ارزش‌های شخصی فرد و کاری که انجام می‌دهند، هماهنگی وجود دارد. جستجوی کارتان را با ارزیابی ارزش‌هایتان و نوشتن آن‌ها با دقت و وضوح هرچه تمامتر، شروع کنید. ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

شرکت مایکروسافت به طور رسمی زمان عرضه سیستم عامل جدید ویندوز آزور و پلاتفورم آنلاین را اعلام کرد.
این ویندوز در نیمه دوم سال 2009 عرضه شده و هزینه استفاده از آن نیز مبتنی بر شیوه کاربری آن خواهد بود. ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

موبنا- شرکت" Brickhouse Securit" کوچکترین هدست تلفن همراه را که به هدست نامرئی معروف است، به بازار لوازم جانبی موبایل ارایه کرد.
این هدست از دو بخش نامرئی و قابل مشاهده تشکیل شده است که بخش نامرئی آن درون حفره گوش قرار می گیرد و با یک فرستنده بی سیم که توسط جک 5/2 میلی متری تلفن همراه به آن متصل است، کار می کند.
شرکت " Brickhouse Securit" این هدست نامرئی را با قیمت 95/649 دلار برای موارد و کاربردهای امنیتی ارایه کرده است.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

ایران:روانشناسان توصیه مى کنند براى تصمیم هاى مهم خود، بخوابید!
فرهاد رضایى
تصمیم گیرى مناسب در ارتباط با امور مهم زندگى همچون ازدواج، خرید خانه، مهاجرت و غیره، همواره انسان ها را با مشقت فراوانى رو به رو مى کند و گاه آنها را به شدت در اندیشه خود غوطه ور مى سازد.گروهى از دانشمندان هلندى توصیه مى کنند هنگامى که زمان اتخاذ تصمیم هاى مهم در زندگیتان فرا مى رسد، خود را بیهوده به رنج و مشقت نیفکنید، بلکه با اندیشه آن به خواب بروید و اجازه بدهید بخش ناخودآگاه ذهنتان به هنگام خواب، با آسودگى کامل و با تمام توان وارد عمل شود و بهترین گزینه را انتخاب کند.
به گزارش نشریه «ساینس»، نتایج حاصل از تحقیقات اخیر روانشناسان دانشگاه آمستردام نشان مى دهد فرآیند تصمیم گیرى در موارد مهمى همچون خرید یک خانه، بسیار پیچیده است و براى انجام هر چه دقیق تر این فرآیند در مغز، بهتر است ناخودآگاه خویش را با گزینه هاى پیش رو تنها بگذارید تا به دور از حاشیه هاى جانبى و اغلب تشویش آور، بهترین انتخاب را پیش روى شما نمایان سازد.
دانشمندان هلندى بر این باورند که مغز خودآگاه انسان براى تصمیم گیرى در موارد کم اهمیت ترى همچون انتخاب شامپو یا دیگر کالاهاى مصرفى براى خرید، به خوبى عمل مى کند، اما براى یافتن بهترین گزینه در موارد پیچیده تر باید از ناخودآگاه کمک گرفت.
بر پایه این گزارش، بخش خودآگاه ذهن قادر به تمرکز بر روى حجم محدودى از اطلاعات و دیتاى دریافتى است و این حجم محدود در برخى موارد براى بهترین انتخاب، کفایت نمى کند و از این رو، باید از دیگر ظرفیت هاى گسترده مغزى نیز بهره گرفت.
پازل ذهن
روانشناسان دانشگاه آمستردام در تحقیقات اخیر خود، داوطلبان را به دو گروه تقسیم کردند و براى آنها سلسله آزمایش هایى ترتیب دادند تا بتوانند نظریه «تأمل بدون دقت و توجه» را به طور دقیق مورد بررسى قرار دهند.ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
gmail-address-multiple.gif


احتمالاً خبر دارید که چطور می توانید ایمیل های مجازی، بوسیله اضافه کردن سیمبول و نقطه در ایمیل خود در Gmail داشته باشید. اما چیز جالب تری نیز وجود دارد که بد نیست راجع به آن نیز بدانید.

وقتی یک ایمیل جدید در Gmail ایجاد می کنید، در واقع دارای دو آدرس ایمیل خواهید بود. یکی ایمیل عادی شما Gmail.com@ و دیگری آدری ایمیل شما GoogleMail.com@ است.

در واقع این بدان معنیست که اگر آدرس ایمیل شما billgates@gmail.com است، تمام ایمیل هایی...ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسنده

برای اینکار در run  عبارت gpedit.msc را تایپ کرده سپس در پنجره ی باز شده در سمت چپ :Components/windows explorer  /windows templates administrative
رفته سیس در قسمت راست پنجره بر روی removes the folder option…. دابل کلیک نموده ودر سر برگ setting گزینه ی   disabled  انتخاب کرده و ok  رابزنید.


ارسال شده در تاریخ نویسنده

در تاریخ پنجشنبه 16/8/87   جلسه انتخابات انجمن علمی کامپیوتر با حضور دانشجویان رشته های نرم افزار ، آی تی ، علوم کامپیوتر در کلاس 103 برگزار شد .
نتایج رأی گیری انتخابات بدین شرح می باشد :
اعضای اصلی :‏
1- میثم ساکتیان
2- محمد حسین کاظمی
3- فاطمه ریاحیان
4- سمیه طباطبایی
5- حسن اخلاقی
اعضای علی البدل :
1
- محمد حسن میر حسینی
2- مهدیه جعفری


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
<      1   2   3   4   5      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد