سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

ADSL
احتمالا اغلب شما از dial up واسه وصل شدن به اینترنت استفاده می کنین باهمون سیستم شماره گیری بایه مودم معمولی روی سیستم ، کلی هم وقتتون تلف می شه تا وصل بشید تازه اگه تلفن اشغال نباشه یا قطع ووصل نشه باید پول تلفنش رو هم بدین با این سرعت اعجاب آورش ، تازه مولتی مدیا رو هم بی خیالش . اما تا حالا اینترنت پرسرعت رو تجربه کردین؟ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

بیشتر هموطنان ما از ایمیل Yahoo استفاده می کنند. و با توجه به اینکه تعداد ایمیل ها ممکن است زیاد باشد و برای دیدن آنها به روش سنتی زمان زیادی لازم است استفاده از نرم افزار Out Look کار با ایمیل را تا حد زیادی راحت کرده و در وقت شما صرفه جویی می شود. البته قبل از انجام این مراحل حتماً یک آنتی ویروس به روز نصب کنید و مرتباً آنرا Update نمائید چون با Out Look احتمال ویروسی شدن کامپیوتر شما بالا می رود.
دارندگان ایمیل Yahoo می توانند با رفتن به آدرس http://mailplus.mail.yahoo.com/ و ثبت نام در آنجا به عنوان یک کاربر سرویس Mailplus اجازه استفاده از Out Look را برای مدیریت پیغام های خود در Yahoo خواهید داشت.
بعد از اینکه به عنوان یک کاربر Mailplus شناخته شدید با انجام مراحل زیر می توانید به ایمیل خود دست پیدا کنید.

برای دیدن ادامه مطلب به این قسمت مراجعه کنید
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

بازم براتون چندتا ترفند میذارم امیدوارم که تکراری نباشه! تو روخدا اگه تکراریه بگید دیگه نذارم. شاید بعد از این هم ترفندهایی پیدا کنم و براتون بیارم...( به شرطی که نظر بدین.)
پسورد قوی برای کامپیوتر (واقعا قویه ها)
برداشتن پسورد ویندوز اکس‌پی
قراردادن عکس در زمینه Toolbar
خارج ساختن سریع برنامه‌ها از حافظه
برای دیدن ادامه مطلب به این قسمت مراجعه کنید

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

دیوید برادلی کد یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی جهان را نوشته است. ترکیب سه کید Ctrl+Alt+Del   که از قدیم به سلام سه انگشتی معروف است.
در پارک تحقیقی مثلث در کالوریای شمالی امریکا به ملاقات مردی می رویم به نام دیوید برادلی که تنها 5 دقیقه وقت خود را صرف نوشتن برنامه ی کرد که سال هاس سال است که تمام کاربران کامپیوتر را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است. برای دیدن ادامه مطلب به این قسمت مراجعه فرمائید.

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

*سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی به سال 1977،1356. دکتر علی شریعتی به طرز مشکوکی در انگلستان از دنیا رفت و بر خلاف وصیت اش که خواسته بود وی را در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس دفن کنند،وی را در دمشق به خاک سپردند. 
کلامی از شریعتی؛
«خداوند از آدمهایی که ضعف و زبونی خود را می خواهند با خداپرستی جبران کنند بیزار است.از آن ها که یک تخته شان کم است و جای خالی آن را با مذهب پر می کنند نفرت دارد.»

«آیت الله شدن،روشنفکر شدن،مومن شدن،بیدین شدن،دانشمند شدن،جامعه شناس شدن و انسان شناس و روانشناس شدن نویسنده و هنرمند شدن آسان است و چقدر هم آسان.»

29 خرداد سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی است. به همین مناسبت هر ساله به پاس خدمات ارزنده او به نسل جوان این کشور آثار و اندیشه هایدکتر شریعتی او همچون استاد شهید مرتضی مطهری مورد نقد و بازخوانی مستمر قرار می گیرد. بی شک او و استاد مطهری دو اندیشمند و دو متفکر تأثیرگذار در جامعه ایرانی بوده و هستند که اندیشه های آنان مقدمات نظری انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد. مجموعه آثار شریعتی که تاکنون بالغ بر 37 اثر رسیده است شامل آثار مختلفی چون، تاریخ، دین، جامعه شناسی، سیاست، عرفان، هنر و … است. در این میان او اهتمام ویژه ای به معرفی الگوهای خاص دینی دارد. شخصیتهایی چون ابوذر، علی(ع)، حسین(ع)، اقبال لاهوری و… کسانی هستند که در تاریخ اندیشه او به تدریج مشاهده می شوند. از منظر او معرفی الگوهای بزرگ در واقع نشان دادن توانمندیها و بستر مساعد تمدنی است که توانسته است آنان را در خود پرورش دهد. او می گوید: ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

یک مطلب جالب توی سایت ایرانگردی پیدا کردم گفتم شاید شما هم خوشتون بیاد .این مطلب تبدیل نام شما به خط میخی هست.البته فعلا فقط اسم را به این خط مینویسه و همچنین شما باید اسم خود را به انگلیسی بنویسد .

برای نوشتن نام خود به خط میخی کلیک کنید 


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

و اما ساختمان داده ...
سلام حتما خیلی ها، این روزا دنبال یه جزوه خوب از این درس می گردند. بهتون پیشنهاد می کنیم به این جزوه یه نگاهی بکنید که توسط دوستانمون (که ما هم نمی شناسیمشون) تهیه شده. همین جا یه تشکر ویژه ازشون می کنیم. این جزوه به دو قسمت تقسیم شده که می تونید از لینک های زیر دریافت کنید

 جزوه ساختمان داده قسمت یک.ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
جزوه ی ریاضی 2

با سلام خدمت دوستان عزیزم

با توجه به مشکلات فراوانی که با درس ریاضی2 تا کنون داشته ایم سعی کرده ایم به نوعی این مشکلات را مرتفع سازیم . در این زمینه جزوه ی ریاضی 2 دانشگاه قم را برای دانلود در این پست می گذارم. امیدوارم مقبول عزیزان واقع گردد.

ماتریس ها                                        رویه ها

توابع برداری-خم فضایی                                     توابع چند متغیره

کاربرد مشتق جزیی                                                   انتگرال های چند گانه 


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

آخرین وضعیت برنامه امتحانات نیمسال دوم 86

برای رویت برنامه امتحانی نیاز به برنامه adob acrobat reader  دارید .

علوم انسانی طرح تجمیع علوم انسانی
علوم پایه و مهندسی طرح تجمیع علوم پایه و مهندسی

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

برای دانلود جزوه های آموزشی کلیه دروس دانشگاه پیام نور در قالب پاور پوینت به لینک زیر مراجعه کنید .
http://powerpoint.pnu.ac.ir/


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
<      1   2   3   4      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد